.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم. نحوه دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیونی مستاجران+ لینک ثبت نام
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم.(ادامه)
مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند. سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند.(ادامه)
گوگل قصد دارد به‌زودی جزئیات کامل اندروید ۱۵، اندروید TV و ور او اس ۵ را اعلام کند. جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
گوگل قصد دارد به‌زودی جزئیات کامل اندروید ۱۵، اندروید TV و ور او اس ۵ را اعلام کند.(ادامه)
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست. این صبحانه‌ها بیمارتان می‌کنند
صبحانه در فرهنگ سلامت ما ایرانی‌ها و در عرصه پزشکی به عنوان کامل‌ترین غذا شناخته شده است. اما هر وعده غذایی صبحگاهی مغذی و پر کالری لزوما خوب نیست.(ادامه)
موسی غضنفرآبادی نماینده بم و رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: آن اتفاقی که در یک مرکز درمانی در قم پیش آمد نتیجه تاخیر در تصویب و تایید و انتشار قانون حجاب و عفاف است. اگر قانون حجاب و عفاف به تصویب رسیده بود الان آن خانمی که در فیلم منتشر شده از آن حادثه در مرکز درمانی سربرهنه بود طبق گزارش نیروی انتظامی جریمه می‌شد. آن طلبه از خانم در درمانگاه قم فیلم نمی گرفت، داشت با گوشی اش بازی می‌کرد
موسی غضنفرآبادی نماینده بم و رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: آن اتفاقی که در یک مرکز درمانی در قم پیش آمد نتیجه تاخیر در تصویب و تایید و انتشار قانون حجاب و عفاف است. اگر قانون حجاب و عفاف به تصویب رسیده بود الان آن خانمی که در فیلم منتشر شده از آن حادثه در مرکز درمانی سربرهنه بود طبق گزارش نیروی انتظامی جریمه می‌شد.(ادامه)
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد. ممنوعیت فیلمبرداری معلم بلاگرها از دانش آموزان/ خانواده‌ها حق شکایت دارند
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
در آستانه‌ی مرگ نوکیا، گوشی G۲۲ این شرکت با رنگ جدید معرفی شد. رونمایی نوکیا از یک موبایل خوش‌رنگ در نفس‌های آخرش!
در آستانه‌ی مرگ نوکیا، گوشی G۲۲ این شرکت با رنگ جدید معرفی شد.(ادامه)
گمرک ایران از فعال شدن سامانه رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری با همکاری سرویس استعلام تردد فراجا خبر داد. گمرک: سامانه رجیستری موبایل فعال شد
گمرک ایران از فعال شدن سامانه رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری با همکاری سرویس استعلام تردد فراجا خبر داد.(ادامه)
مرد جوانی که در پی شک و گمان به همسرش با او درگیر شده بود، مقابل خانه خواهرزنش قمه‌کشی کرد و مرد جوان دیگری را کشت. قاتل شدن تازه داماد به خاطر همسری که سر به راه نبود
مرد جوانی که در پی شک و گمان به همسرش با او درگیر شده بود، مقابل خانه خواهرزنش قمه‌کشی کرد و مرد جوان دیگری را کشت.(ادامه)
به گفته هواوی، شبکه اینترنت چین می‌تواند داده‌هایی به اندازه ۱۵۰ فیلم با کیفیت بالا را تنها در یک ثانیه منتقل کند. چین مدعی ساخت سریع‌ترین شبکه اینترنت جهان شد/ ۱.۲ ترابیت بر ثانیه!
به گفته هواوی، شبکه اینترنت چین می‌تواند داده‌هایی به اندازه ۱۵۰ فیلم با کیفیت بالا را تنها در یک ثانیه منتقل کند.(ادامه)
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد. عطر زنانه زندگی زوج جوان را نابود کرد
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد.(ادامه)
در حالی که با توجه به ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ و ۱۵ به نظر می‌رسید که ریجستری این دو مدل برای همیشه منتفی شده باشد، رییس سازمان ملی استاندار ایران گفت: آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد. آیفون ۱۴ رجیستر می‌شود
در حالی که با توجه به ممنوعیت فروش آیفون ۱۴ و ۱۵ به نظر می‌رسید که ریجستری این دو مدل برای همیشه منتفی شده باشد، رییس سازمان ملی استاندار ایران گفت: آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد.(ادامه)
ساعت برخی موبایل‌ها و دستگاه‌های آنلاین که در ابتدای فروردین امسال یک‌ساعت به جلو کشیده شده بود، بالاخره پس از شش ماه به حالت عادی برگشت. ساعت موبایل‌ها بالاخره درست شد!
ساعت برخی موبایل‌ها و دستگاه‌های آنلاین که در ابتدای فروردین امسال یک‌ساعت به جلو کشیده شده بود، بالاخره پس از شش ماه به حالت عادی برگشت.(ادامه)
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند. رسوایی در رئال؛ سه بازیکن دستگیر شدند!
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۵ سارق موبایل در آن شهرستان خبر داد. دستگیری سارقان موبایل در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۵ سارق موبایل در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از تداوم ممنوعیت رجیستری مدل‌های جدید برند آیفون خبر داد. آیفون ۱۴ و ۱۵ رجیستر نخواهد شد
دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از تداوم ممنوعیت رجیستری مدل‌های جدید برند آیفون خبر داد.(ادامه)
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد. بررسی فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد.(ادامه)
دو دختر نوجوان که مدعی هستند از سوی سه پسر عمو مورد تعرض قرار گرفته‌اند با شکایت در دادگاه کیفری تهران خواهان مجازات آنها شدند. درخواست دو دختر نوجوان برای اعدام ۳ پسرعمو
دو دختر نوجوان که مدعی هستند از سوی سه پسر عمو مورد تعرض قرار گرفته‌اند با شکایت در دادگاه کیفری تهران خواهان مجازات آنها شدند.(ادامه)
حقوق ورودی گوشی تلفن همراه بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در رویه‌های تجاری و مسافری و پستی ابلاغ شد. تعرفه واردات موبایل اعلام شد، از ۴ تا ۳۰ درصد + جدول
حقوق ورودی گوشی تلفن همراه بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در رویه‌های تجاری و مسافری و پستی ابلاغ شد.(ادامه)
پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد. «فوبینگ» چه‌طور ازدواج‌ها را به خطر می‌اندازد؟
پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : پلیس آگاهی تهران با تقاضای چاپ عکس این زن خواست چنانچه افرادی از وی اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دهند. این زن شیاد را شناسایی کنید / پرسه‌های شوم زن شیک‌پوش
شمال نیوز : پلیس آگاهی تهران با تقاضای چاپ عکس این زن خواست چنانچه افرادی از وی اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دهند.(ادامه)
مرد جوانی که به‌خاطر سوءظن به همسرش او را خفه کرده است در یک قدمی مجازات قصاص قرار گرفت. همسرکشی تلخ به‌خاطر ظن خیانت در موبایل
مرد جوانی که به‌خاطر سوءظن به همسرش او را خفه کرده است در یک قدمی مجازات قصاص قرار گرفت.(ادامه)
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان نوشابه و بستنی منتظر یک خبر بد باشند!
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد.(ادامه)
گاهی افراد مجبور به استفاده از پورت‌های عمومی برای شارژ تلفن همراه خود می‌شوند، اما به دلایلی بهتر است این کار انجام نشود. به این دلایل موبایل خود را با پورت USB عمومی شارژ نکنید
گاهی افراد مجبور به استفاده از پورت‌های عمومی برای شارژ تلفن همراه خود می‌شوند، اما به دلایلی بهتر است این کار انجام نشود.(ادامه)
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است. ۳ بلایی خطرناکی که موبایل بر سرتان می آورد!
تحقیقی در سال ۲۰۱۴ نشان داده است که نور منتشر شده از صفحه تلفن‌های همراه برای پشت چشم های ما خطرناک است.(ادامه)
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ قرآن‌سوز هتاک به دین و مقدسات اسلامی اجرا شد
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
برادر حجت الاسلام فاضل گفت: همه شواهد و مدارک قبل و بعد از حادثه نشان می‌دهد برادرم به دلیل غرق شدن در دریا جان خود را از دست داد. همه شواهد حکایت از غرق شدن حجت الاسلام فاضل دارد
برادر حجت الاسلام فاضل گفت: همه شواهد و مدارک قبل و بعد از حادثه نشان می‌دهد برادرم به دلیل غرق شدن در دریا جان خود را از دست داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق موبایل قاپ در این شهرستان خبر داد. موبایل قاپی از شهروندان محمودآبادی
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق موبایل قاپ در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
در حالی که قانون تغییر ساعت رسمی کشور از امسال لغو شد اما ساعت برخی دستگاه‌ها راس ساعت ۲۴ دیشب به صورت خودکار یک‌ساعت به جلو کشیده شد.
فعلا ساعت گوشی خود را دستی تنظیم کنید
در حالی که قانون تغییر ساعت رسمی کشور از امسال لغو شد اما ساعت برخی دستگاه‌ها راس ساعت ۲۴ دیشب به صورت خودکار یک‌ساعت به جلو کشیده شد. (ادامه)
سرآسیمگی و آشفتگیِ مردم در صبحِ دوم فروردین
​در حالیکه با تصویب مجلس شورای اسلامی، قانون تغییر ساعت رسمی کشور از امسال لغو شد، اما ساعت برخی سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه راس ساعت ۱۲ امشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سالهای گذشته، به صورت خودکار یکساعت به جلو کشیده شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 22 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.